Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ci mężczyźni czytają tę gazetę."

Tłumaczenie:The men read the newspaper.

2 lata temu

50 komentarzy


mazia100

jaka jest roznica miedzy the i these?

1 rok temu

natalka200

The to chodzi o konkretnych mezczyzn. A to drugie... to....... to.... zapomniałam :-(

1 rok temu

Turankop

Chyba p to ze these to liczba mnoga xD

1 rok temu

Julia179686

The wstawiasz praktycznie przed kazdym slowema these znaczy tamci

1 rok temu

ola99104

Cały czs pokazuje mi to ćwiczenie a źadnej odpowiedzi nie zalicza

1 rok temu

Magda786051

trzeba obie zaznaczyć

1 rok temu

MikaLoveHusky

no mi też

1 rok temu

weronika377198

Też tak man

1 rok temu

Muffin618329

Mi też

1 rok temu

LwandowskiRobert

jedno też powinen zaliczyć

1 rok temu

Skandynawia21

Tam było "zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi" to dlatego ci nie zaliczyło lub wybrałeś jedno z tych zdań źle. Pozdrawiam!

1 rok temu

KarolKsiek

Trzeba wybrac dwie poprawne odpowiedzi ;)

1 rok temu

AndrzejZam1

Pomimo wyboru nawet kolejnych podpowiedzi program poazuje blad.

1 rok temu

mazia100

jaka jest roznica miedzy The a These?

1 rok temu

natalka200

The to chodzi o coś konkretnego. A these to zapomniałam

1 rok temu

Marynarz6

z takim odpowiedziami sie nie udzielaj moze

5 miesięcy temu

Juda063

Wybrałam jedno i pokazuje mi że źle a po ukazaniu się odpowiedzi poprawnej były dwa warianty z czego jeden z nich wybrałam

1 rok temu

michasia960206

Czego wy się czepiacie mi wszystko dobrze wyszlo

1 rok temu

DorotaKuce

miałam wątpliwości, ponieważ w zdaniu do przetłumaczeniu "ci" czyli konkretni, tak jak TE kredki są niebieskie, a jednak trzeba zaznaczyć jeszcze drugą (the men - czyli ogólnie mężczyźni...odpowiedź, nie bardzo rozumiem dlaczego..

1 rok temu

Bad-Luck

Zaznacz WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi. Czyli i "the" i "these", jednak kłóciłbym się, czy "the" jest poprawnym tłumaczeniem dla "Ci", ponieważ w języku polskim słowo to nie ma swojego odpowiednika i pomija się je.

10 miesięcy temu

helogajs

czy kiedykolwiek były przynajmniej dwie odpowiedzi ? :|

6 miesięcy temu

matih88

These to znaczy "ci" (mężczyźni)

1 rok temu

AdamR314115

Wszystko już wybrałem i dalej pokazuje że bezbĺędnie

1 rok temu

MatigoGPla

Taka jest różnica these to oni

1 rok temu

Miranda1591

Trzeba zaznaczyc dwie odpowiedzi

1 rok temu

Mateuszali

jeżeli to przetłumaczysz to ci wyjdzie: Mężczyzna czyta gazetę. a nie ci mężczyżni czytają tę gazete

1 rok temu

nawewi

mi żadna odp. nie pasowała

1 rok temu

Zuzanna75462

Zrobiłam błąd i następnym razem jak to powtórzyłam na pewno dobrze nieuznało ,i

1 rok temu

Magda786051

Co się do diaska dzieje z tym poziomem???!!! Cały czas klikam na zmianę poprawne tłumaczenia i cokolwiek kliknę wyskakuje, że źle i spada mi długość trwania testu!

1 rok temu

krsysiu

Tam nie mam poprawnej odp

1 rok temu

MikeRKM

czemu mi nic nie akceptuje ?

1 rok temu

ukasz414494

Napisałem dobrze i mam źle

11 miesięcy temu

MelaniaTrz

Kórfa mi nie dziala

10 miesięcy temu

madziula321202

These znaczy ,,ci" lub ,,te" a those ,,tamci" lub ,,tamte" i to tylko do liczby mnogiej. Nie wiem dlaczego uznało mi tu jako błąd :(

9 miesięcy temu

Ewa694304
<pre>Nie wiem </pre>
9 miesięcy temu

ian7771

Nie zalicza zadnej odpowiedzi

9 miesięcy temu

OmulLumini

Czemu mi nie zalicza dobrej odpowiedzi wie ktoś

6 miesięcy temu

AndrzejEll1

Blow job tube

4 miesiące temu

Akashina

To dla mnie jest bezsensu, bardzo dziwne

1 rok temu

andzia393289

Nie ma podanej poprawnej odpowiedzi,wszystkie są odrzucane bo są nie poprawne

1 rok temu

RoksanaPie5

Xxxx

1 rok temu

RoksanaPie5

V

1 rok temu

Obi313697

Kurwa, żadna odpowiedz nie jest prawidłowa kurwy zaplute i jak moja mlodsza siostra ma sie z tego nauczyć? Tfu pluje na was...

11 miesięcy temu

kubam22233

To dziwne. To głupie Duolingo nie przyjęło! Ale ma rację bo napisane było żeby zaznaczyć WSZYSTKIE poprawne ODPOWIEDZI. To się nazywa LICZBA MNOGA. Więc może być jedna dobra odpowiedź, dwie lub trzy. Tak więc wszystko wyjaśniłem tym, którzy nie wiedzą czemu jedna odpowiedź jest nie przyjętym zdaniem. KONIEC, SZLAK, KROPKA.

Pozdrawiam kubam222333

1 rok temu

Antonina.sasanka

jak ja zrobilam dobrze to on zaliczyl mi na zle napisalam dokladnie to samo the men read the newspaper a dalo mi rze napisalam zle men read dlaczego

1 rok temu

Antonina.sasanka

no mialam tak samo lal lubie cie masz na imie tosia no cheja mieszkarz w ameryce...........

1 rok temu

Nastka517197

Ta programa oszukuje

1 rok temu

monika.em.

Odrzuconą odpowiedź z początkiem "This" - powinno też być zaliczane

2 lata temu

catchsnatch

Nie może być THIS. This możemy użyć tylko z liczbą pojedynczą. Ten mężczyzna - This man. Ale "Ci mężczyźni" = The men / These men. Czyli: This - 1 osoba, rzecz. These - 2 lub więcej osób/rzeczy.

2 lata temu

monika.em.

Dzięki za wyjaśnienie ;)

2 lata temu