1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She has gone to Italy."

"She has gone to Italy."

Μετάφραση:Αυτή έχει πάει στην Ιταλία.

November 26, 2015

5 σχόλια


debbie182532

"Εχει φυγει στην Ιταλια" Ειναι λαθος;


maxoura

"Αυτή έχει φύγει στην Ιταλία" το δίνει λάθος


D_..

Είναι λάθος. Επειδή οι υποδείξεις στο gone είναι πάει,φύγει, δε σημαίνει ότι είναι και οι δύο επιλογές σωστές σε κάθε περίπτωση.


mjyR2

Έχει πάει Ιταλία. Εχω πάει Ευρώπη κλπ Είναι μια συνηθισμένη πρόταση. Ίσως να την βάζατε στης σωστές;


NikosPapad131306

δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέει

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.