"¿Qué aprenderías?"

Traducción:Què aprendries?

November 26, 2015

5 comentarios


ulete

Jo crec que la resposta amb el pronom "en" , Què n'aprendries també hauria de ser correcte (i no tinc del tot clar què sense "en", ho sigui).

November 26, 2015

asfarer

Sense és totalment correcte.

November 26, 2015

ulete

Però amb "en" també, no?

November 26, 2015

asfarer

Seria correcte si s'hagués substituït algun complement directe o de règim verbal:

  • Què aprendries d'aquesta classe? --> Què n'aprendries?
  • Aprendries anglès o francès? --> Què n'aprendries?

Però sense un context previ la frase sense el pronom també és correcte, perquè el "què" ja fa la funció de CD:

  • Què aprendries? Jo aprendria francès.
November 26, 2015

ulete

Ok!! Moltes gràcies per la resposta. :)

November 26, 2015
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.