"They need equipment so much."

Překlad:Oni tolik potřebují vybavení.

před 2 roky

11 komentářů


rirava
rirava

Proč nemůže být " Oni potřebují tolik zařízení." ?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"So much" na konci věty sice znamená "tolik", ale ne ve smyslu množství, ale míry. Takže "oni potřebují tolik vybavení" by bylo "they need so much equipment", ale "they need equipment so much" znamená, že to vybavení potřebují opravdu moc.

před 2 roky

Lamerino

"Nutně potřebují vybavení" je taky správně.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"So much" neznamená nutně. To by bylo třeba "necessarily".

před 2 roky

Lamerino

Máte pravdu, ale takto mi hlavní překlad přijde hrozně nepřirozený, s "nutně" mně to přijde mnohem lepší, i když to zcela neodpovídá originálu.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Vidíte, tady naopak záleží na tom, aby překlad originálu odpovídal. Pro nás to samozřejmě znamená věčný boj s uživateli, ale jinak se to dělat nedá.

před 2 roky

Blablapaja

Co třeba: "Oni nutně potřebují vybavení"?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"So much" neznamená nutně. To by bylo třeba "necessarily".

před 2 roky

borecmisak

A co Velmi moc potřebují vybavení?

před 1 rokem

japro9
japro9

je možné použít překlad "oni potřebují tak moc to zařízení"

před 1 rokem

tomasfiala
tomasfiala

Nahlásil jsem chybějí překlad 'Oni velmi potřebuji vybavení'

před 2 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.