1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I used my suitcase."

"I used my suitcase."

Překlad:Já jsem použil svůj kufr.

November 26, 2015

16 komentářů


Marextafl

Může mi někdo vysvětlit, jak si ti američani mezi sebou rozumí? Předpokládám, že většinou to vyplyne z kontextu, ale konkrétně u této věty (bez kontextu) nemám šanci poznat, jestli řekla use nebo used. Přehrával jsem si to několikrát, dokonce i přes sluchátka a neslyším v tom rozdíl. Teprve když jsem si to pustil pomalu, tak jsem opravdu slyšel used, ale to jen proto, že říká každé slovo samostatně :)

September 14, 2016

kacenka9

Ja tam to D slysim. Jsem mirne ovlivnena tim, ze to i vidim. Drive jsem uzivala negramotne americke dite na poslech, kdyz to slysel spravne, nechali jsme. Hajzlik mala se naucil cist a tudiz je ovlivnen stejne, pokud pred nim tu obrazovku nezakryji. Nicmene jsme se vetsinou shodli, ze slysime totez. Je to proste o zvyk.

September 14, 2016

foxcz

Souhlasím. Při výslovnosti normální rychlostí tam to "d" prostě neslyším...

June 23, 2017

JanaJandor

Opravdu tam to D neni slyšet.

August 12, 2019

AlesDvorakKV

Použil jsem svůj kufr

November 28, 2018

Leo349102

Nemohlo by to byt i uzila misto pouzila? Vyznam je,dle meho,stejny.

November 26, 2015

r3jz

"Já jsme použil svoje zavazadlo"?

May 18, 2016

kacenka9

Zavazadlo je spise "luggage".

May 18, 2016

jgstcd

Pripadne "baggage".

May 19, 2016

r3jz

ok

May 19, 2016

eMkoD

Uznalo mi to "Používal jsem svůj kufr", ale to už není minulý prostý, ne?

May 31, 2016

M.A.T.A.F.A.K

Já použil svůj kufr. Proč špatně? Je více jak logické, že JSEM ho použil, když je tam Já.

August 7, 2017

JiNeern

Protože to neni spisovné

February 21, 2018

newhego

Proč to neuzná: já použil můj kufr (bez toho jsem)

October 30, 2017

JiNeern

Protože to neni spisovné.

February 21, 2018

FrantiekDy

I used my suitcase

January 26, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.