"I used my suitcase."

Překlad:Já jsem použil svůj kufr.

před 2 roky

16 komentářů


Marextafl

Může mi někdo vysvětlit, jak si ti američani mezi sebou rozumí? Předpokládám, že většinou to vyplyne z kontextu, ale konkrétně u této věty (bez kontextu) nemám šanci poznat, jestli řekla use nebo used. Přehrával jsem si to několikrát, dokonce i přes sluchátka a neslyším v tom rozdíl. Teprve když jsem si to pustil pomalu, tak jsem opravdu slyšel used, ale to jen proto, že říká každé slovo samostatně :)

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja tam to D slysim. Jsem mirne ovlivnena tim, ze to i vidim. Drive jsem uzivala negramotne americke dite na poslech, kdyz to slysel spravne, nechali jsme. Hajzlik mala se naucil cist a tudiz je ovlivnen stejne, pokud pred nim tu obrazovku nezakryji. Nicmene jsme se vetsinou shodli, ze slysime totez. Je to proste o zvyk.

před 2 roky

foxcz
foxcz

Souhlasím. Při výslovnosti normální rychlostí tam to "d" prostě neslyším...

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Opravdu je to "d" hodně polknuté. Jsem pro zamknutí cvičení typu "Napiš co slyšíš."

před 1 rokem

Leo349102

Nemohlo by to byt i uzila misto pouzila? Vyznam je,dle meho,stejny.

před 2 roky

r3jz

"Já jsme použil svoje zavazadlo"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Zavazadlo je spise "luggage".

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pripadne "baggage".

před 2 roky

r3jz

ok

před 2 roky

eMkoD

Uznalo mi to "Používal jsem svůj kufr", ale to už není minulý prostý, ne?

před 2 roky

M.A.T.A.F.A.K

Já použil svůj kufr. Proč špatně? Je více jak logické, že JSEM ho použil, když je tam Já.

před 1 rokem

JiNeern

Protože to neni spisovné

před 8 měsíci

newhego

Proč to neuzná: já použil můj kufr (bez toho jsem)

před 1 rokem

JiNeern

Protože to neni spisovné.

před 8 měsíci

FrantiekDy

I used my suitcase

před 9 měsíci

Radek373686

První část slova suitcase je hodně špatně rozumět pořád jsem slyšel "silicase"

před 10 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.