"She makes the dinner."

Překlad:Ona připravuje tu večeři.

November 27, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Pulko1

Proc mi to neuzna: ona vari veceri?


JoeAnn-CZ

Protože ji nemusí nutně vařit (tepelně upravovat), může třeba jen mazat chleby apod.


Jana408637

A proc to neuzna "Ona dela veceri"?


TomDanielR

Protože je tam ten určitý člen THEa ten ram musí být


Popelka83

Proč mi to neuznalo větu ona připravuje večeři? V češtině se určitý člen vynechává pokud nejde o zdůraznění.


Pajl8

Dinner mi to bez členu nebere a lunch nebere se členem v té stejné větě, she makes, proč???


39720

Při práci na mobilu, kde jsou nabídnuta slova k řešení, systém neuznal odpověď "připravuje večeři". Jako správnou verzi uznává jen "připravuje TU večeři".


SarkaKubcova

U hlavních denních jídel se člen nepoužívá, výjimku tvoří pouze svačina - a snack, nebo, je-li tam přívlastek - it is a delicious lunch...


kacenka9

A presne z toho duvodu je zde v CJ vyzadovano ukazovaci zajmeno 'tu'. Protoze se nutne hovori o urcite veceri, kterou pripravuje.


Holdruk

Proč to neuznalo "She makes dinner" (správně She makes the dinner) Četl jsem před chvílí že "jídla dne" člen mít nemusí :-/


widle

Nevím, co jste měl za typ cvičení, ale tohle je směr pro překlad z angličtiny a "the" tam už je. Těžko to budete překládat do jiné anglické verze. Pokud to byl poslech, tak tam se máte taky řídit tím, co slyšíte.


janka866574

Ked som prelozila predchadzajucu vetu - he makes the lunch,bolo to zle, malo byt bez clena, ale she makes the dinner uz ma clen.Preco?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.