"On odpowiada swojemu ojcu."

Tłumaczenie:He answers his father.

3 lata temu

3 komentarze


fraudomek

A nie powinno byc he answers to his father ?

3 lata temu

Bartek775106

A dlaczego nie można zastosować słowa "reply" jako odpowiada?

1 miesiąc temu

br0d4
Mod

Można zastosować formę 3-ciej osoby l. pojedynczej czasownika "reply", czyli "repiles". Zawsze w 3-ciej osobie liczby pojedynczej czasownik ma formę odmienną od podstawowej, zakończoną na -s, -es lub -ies i musisz się tego nauczyć, a w razie wątpliwości sprawdzać w słowniku.

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.