"The air"

Překlad:Vzduch

November 27, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Daku_

Lekce 2 přehled slovíček (taková ta tabulka co se ukáže, když kliknu na kolečko příroda - nevím, jestli jsem to dobře popsla) je napsána "airs". Myslím si, že slovíčko air nemá množné číslo. Pokud slovíčko airs existuje, co to znamená? Ve slovníku jsem nenašla. Díky


Nemesis_NaR

Aha, opravdu to tam je. To by se museli podívat překladatelé, proč se to tam vyskytuje a nejsu si úplně jistý, jestli by to uměli odstranit. Každopádně "airs" opravdu není množné číslo od "air", ale leda tak třetí osoba od slovesa "air = vysílat, být ve vysílání": "This show airs every Tuesday evening = Tato show se vysílá každé úterý večer."


borecmisak

Proč speaker vyslovuje the/ "the"/ air a ne "Thííí" air, když slovo začíná samohláskou?Děkluji za vysvětlení.


fZJsCfun

Tak nevím, povolení je "nepočitatelné" -tedy bez členu a vzduch je se členem, že by byl počitatelný??? Pak se v tom vyznej.


kacenka9

CLen urcity muze byt u vseho. Neurcity je ten, ktery se u nepocitatelnych podstatnych jmen neuziva.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.