"His musical career is interesting."

Překlad:Jeho hudební kariéra je zajímavá.

November 27, 2015

10 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


smydra

tady by se zrovna hodilo spíš "hudební dráha"


widle

Díky, doplnila jsem to.


Jardap1

A proč by nešlo " muzikální kariéra" ?


widle

Protože to znamená zhruba něco jako "kariéra s hudebním sluchem".


ladislav65

a co ! muzikálová kariéra"


HonzaBarto4

mohlo by tu být i "pěvecká", ale nejsem si jist


widle

To byste zbytečně vymezoval. Pěvecká kariéra by byla "singing career", ale hudba není jen zpěv.


Vlcek1942

Použil jsem v překladu místo 'zajímavá' 'pozoruhodna' a nebylo to uznáno. Jaký je výraz pro 'pozoruhodný'?


Jarek941104

Jen jsem vynechal mezeru a hodilo mi to chybu ... zajímavé = interesting :-)


Vlastik319411

Já tam slyším místo his this.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.