"Do you have children?"

Tłumaczenie:Masz dzieci?

3 lata temu

7 komentarzy


AnnaDabrow2

Napisalam dobrze a ciagle mnie poprawia

2 lata temu

PREMEK15066

Ale to trzeba powiedzieć.

7 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

To zależy. To samo zdanie służy do różnych ćwiczeń - raz je trzeba napisać, raz powiedzieć, innym razem wybrać brakujące słowo z kilku możliwych, albo ułożyć zdanie z rozsypanki wyrazowej. Mogą być też inne ćwiczenia, ale ponieważ wszystkie dotyczą jednego zdania - będzie do nich podpięta jedna i ta sama dyskusja.

7 miesięcy temu

orion55301

Jak bedzie "Masz dziecko?"?

2 lata temu

br0d4
br0d4
Mod
  • Czy masz dziecko : "Do you have a child?".
  • Czy masz dzieci: "Do you have children?".

Zaimek "you" znaczy zarówno "ty" jak i "wy"

1 rok temu

Paulina327143

Nie zalicza "czy".

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.