"To je naše."

Překlad:It is ours.

November 27, 2015

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JanBachan

Jaky je rozdil mezi "it's" a "it is"? Díky


MarquiseDeBat

It's je stažený tvar od it is, používá se v méně formálních situacích, ale znamená totéž


jgstcd

Ja bych rekl ze se to pouziva v plosne kdyz neni zduraneni. Clovek casto slysi ze je to neformalni, ale i na "high table" v Cambridgi to pouziva kazdy.


JanBachan

Ja si to myslel taky, ale kdyz jsem to napsal ve stazenem tvaru tak se to Duolingu nelibilo, tak me to zmatlo. Diky za odpoved.


jgstcd

Zakladatele dua nebyli rodili mluvci anglictiny a zadnou zkusenost s vyukou anglictiny nemeli. Clovek tady najde opravdu leccos.


Alex695171

Proc nemuze byt it's our???? Proc ours? Dekuji


iva22101

Neuznalo mi it's ours


nueby

Vaši větu jsem odsud zkopíroval do testovátka a vzalo ji to. Staženiny si řeší Duo na jiné úrovni, my je manuálně nezadáváme, a s tím jejich čímsi nemáme co dělat. Jestli jim to občas nefunguje, nedá se nic dělat. Často je problém v tom, že uživatelé píšou místo apostrofu (it's) třeba it´s, ale to není váš případ.


boruvka5

Proč nestači our. To je taky naše?


Nemesis_NaR

"Our" stojí vždy před podstatným jménem, zatímco "ours" bývá samo, většinou na konci věty. Záměna není možná. A už jsem to tu v diskuzi jednou vysvětloval.


Akras6

Prosím o vysvětlení ... kdy je our, kdy ours a kdy us? Děkuji


eliska21112008

Kdy má být our a kdy ours


ladavala

Příspěvek stačí napsat pouze jednou. Přečtěte si, prosím, nejprve diskuzi, než napíšete další příspěvek. Už to tu bylo vysvětleno.

https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.