Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The point"

Vertaling:De punt

2 jaar gelden

8 opmerkingen


Ciska593464

Het zou het punt moeten zijn. De zin heeft het verkeerde lidwoord

2 jaar gelden

Ciska593464

Ok, beide lidwoorden kunnen dus, maar 'het' wordt vaker gebruikt. Daardoor zou het ook goed moeten zijn en misschien zelfs aangeraden.

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Zowel de als het punt worden al goedgerekend.

2 jaar gelden

ZaraMikael1

Het is 'het punt' en niet 'de punt'

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
2 jaar gelden

Melvin480835

Ik heb nog nooit iemand "de punt" horen zeggen. Allemaal leuk zo'n boekje maar de praktijk lijkt me handiger.

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Dat ligt dan volkomen aan jou

Graag gedaan

1 jaar gelden