1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are going to look for a …

"You are going to look for a house."

Překlad:Budeš hledat dům.

November 28, 2015

16 komentářů


Lymon65

ten člen "a" při normální rychlosti poslechu není slyšet až při pomalejším


widle

Jo, není skoro slyšet, ale takhle se holt mluví. Každopádně nějaký člen tam být musí a s "the" si to nespletete.


kacenka9

ja ho tam i slysim. Takhle se opravdu mluvi. Neurcite cleny se napul polykaji, tedy podle toho v ktere casti sveta jste.


DankaEagle

tu "normalni rychlost" jsem poslouchala minimalne 10x stridave s "pomalou rychlosti" a v te rychle neni ani naznak clenu pred "house".


widle

Je to slepené do takového "fora". Kdyby tam ten člen nebyl, tak "for" zní spíš jako "fo".


Tonda623910

podíváš se po tom domě, také nelze?


Pavel221503

najdeš si dům - by taktéž bylo lze?


widle

Ne. "Look for" znamená opravdu jen hledat, neříká nic o tom, jestli najdete, nebo ne.


Pavel221503

ok, děkuji, nebudu tam hledat, co tam není


JirkaHakulin

Vyhledáš dům - proč nelze uznat?


widle

Protože se liší významem. "Vyhledat" znamená hledat a najít, zatímco "look for" je jen ten proces, nic neříká o výsledku.


KuzmaKuzma1

Jdeš hledat dům?


Filomena.Prvni

Znamená to (a dle mého názoru ano, když tam není určitý člen), že hledáš nějaký dům ku koupi či pronajmutí, zkrátka k bydlení? Pak ale ten český překlad je jen otrocký překlad. Mně by tam spíše sedělo: "Poohlédneš se po nějakém domě." či "Budeš shánět nějaký dům." neb "Budeš hledat NĚJAKÝ dům."


VrkaHejzla

prosim, jaký je rozdíl mezi větami: 1) You are going to look for a house. 2) You will look for a house. Nebo 2) nelze použít? Děkuji.


renata34699

Ten dětský hlas příšerně nepřirozeně piští.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.