1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have shoes."

"I have shoes."

Překlad:Mám boty.

November 28, 2015

5 komentářů


JiKalina

Napsal jsem: Mám boty a neuznalo to správnou odpověď. Zřejmě chybka v programu.


Nemesis_NaR

To tímpádem bude opravdu chybka v programu, protože když se podíváte do nadpisu diskuze, tak uvidíte, že "Mám boty" je nastaveno jako hlavní překlad. Pokud to tedy někomu dalšímu neuzná, tak pořidte prosím printscreen tohoto úkazu, protože chyba není na překladatelské straně.


darkales

Napsal jsem "já mám boty" a napsalo mi že je to špattně


ZdenekMede

Fakt hrajeme na carky a hacky? Mam boty blbe. Mám boty - ok. No bezva


KaeiM.Pevn

Jo, v androidu se to stává často.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.