"My mother will not be able to come."

Překlad:Má matka nebude moci přijít.

November 28, 2015

25 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


woy23

Mother musí být přeloženo jako matka? Máma je špatně?!


Radka704895

Musí v této větě být "be"? Neznamená samotné "will" bude? Ve většině vět je pouze "will" a taky to překládáme někdy jako "bude".


borecmisak

to BE patří k tomu ABLE...be able


MirkaEberlov

Ne! Samotné will znamená pouze budoucí čas. Sloveso se musí přidat!


borecmisak

moje matka nebude schopna schopna přijít Toto je 100% kopie mého překladu a je úplně totožná s překladem, který je programem prezentován jako správný, a to do posledního písmenka...a NEUZNÁNO! ...asi nějaká chybka kvůli vesmírným erupcím?


kacenka9

a v tom originale jste take mel dvakrat slovo "schopna"?? :D


borecmisak

Neměl,byl to klasický přenos textu/(označení textu-kopírovat- na pozici kursoru vložit), tedy po posledního puntíku a mezírky přesně jak jsem, to do rámečku napsal! Nejde o to , že moje odpověď zrůžověla, ale že je chyba možná někde v programu.


kacenka9

No, ale jestli jste copy-paste, tak tady v te vasi vete vidim 2x schopna. tudiz jste napsal schopna dvakrat. Coz, uznate problemek je. S jednim schopna ji opravdu uznavame...


ThoughtOfWind

vraj spravny preklad je: "Moje matka nebude schopna přiletět." len neviem odkial je to "přiletět" ?


kacenka9

No, je to trosku nezvykle, obvykle tam priletet u come nemame. Problem v AJ je ten, ze slova GO and COME, narozdil od cestiny nijak neurcuji, jak se ten dotycny bude pohybovat. Je jen jasne, ze se dostava z bodu a do bodu b, ale jestli jde, jede, leti jasne neni. Leti ma vlastni sloveso 'fly', ale jede a jde je potreba doplnit o dalsi informace, abyste se dozvedel, jaky druh dopravy byl pouzit. Stejne u Come, prijde, prijede...


JFwVt

Má matka nebude moci přijít. Tento překlad neuznalo. S červenou odpovědi se shodovalo každé mě písmenko, každý znak! Neuznalo ani moje matka nebude moci přijít. Ani Má malá nebude schopna přijít. ... Stává se mi téměř v každé lekci, že neuzná ok odpověď. Pokud mám překlep v této zprávě, prosím nechytejte mě za něj, je mi to jedno. Anglicky však chci umět, v testech si to opravdu hlídám. ... Ostatně na neuznání správně odpovědi jsem upozornila vícekrát, vždy to byl jiný úkol.


JFwVt

Malá = tu mi to mobil "samoopravil", v úkolu jsem pochopitelně měla Matka ;-)


JardaV28

Myslím, že stejný význam je :Nebude schopna


MiroslavaK912347

"Má matka nebude moct přijít" mi neuznalo. Proč?


Amonfobis

"Moje matka nebude schopna přijít." Proč neuznává tento překlad? Je správný. Opravit. Děkuji.


ZdekaSchoo

to je uznáváné, máte screenshot?


Amonfobis

Bohužel nemám, ale vyhodilo mi to chybu.


ZdekaSchoo

Tak to je potom těžké s vámi. Můžu radit jen obecně, když nevím, kde je u vás problém. Nepoužívat mobilní aplikaci, dávat pozor na překlepy, zkontrolovat zadání, jestli to máte překládat nebo napsat, co slyšíte.


pavel260434

a co tam asi.mam napsany


AlenaKrsov

zase mě to nenechá dopsat


SPOCZ

Systém mi opravil slovo "schopná na "schopna" a to je zřejmě špatně. Viz: https://cs.wiktionary.org/wiki/schopn%C3%BD


ZdekaSchoo

není tvar schopna je jmenný nominativ https://cs.wiktionary.org/wiki/schopna


JuliusPlachy

Proč neuznalo: moje máma nebude schpopna přijít?


JuliusPlachy

Proč neuznalo: moje máma nebude schopna přijít?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.