"Jsem žena?"

Překlad:Am I a woman?

November 29, 2015

20 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


andilek2775

ja jsem tam nenapsala ? a počítá mi to to jako chybu!


kacenka9

na jakem zarizeni? Na PC a internetovem prohlizeci to zarucene nevadi. Ale specialne androidove aplikace ne vzdy funguji, jak by mely


Karol20091

Ja tam napíšu : Am i a women. A neuzna mi to


tatka_
Mod
Plus

Neuzná, protože je to špatně. "žena" máte v množném čísle, před tím neurčitý člen a s tím "Am I" to nejde dohromady. Jako byste napsal "Já jsem ženy?"


PetrVitek1

Díky za vysvětlení


Michaela610041

Tak ti je zajímavé.... mě to totiz párkrát uznalo...to Duolingo mě čím dál tím více udivuje....


tatka_
Mod
Plus

Kromě toho, že vám před "woman" chybí člen, jste z tázací věty udělal oznamovací.


emilek1923

Nechápu o čem se tu hádáte! Správná věta je Am I woman a slovo woman není v množném čísle


ZdekaSchoo

am i woman je špatně, chybí člen a před woman


Laluska10

Karol20091, women je možné číslo


Tomm286

Já tam nenapsal? A počítá to jako hybu


Bea504

Mě se to plete já tam napisu I am


Bea504

Teda , omilem jsem napsala I am a woman


ZdekaSchoo

Musíte u toho přemýšlet a ujasnit si, jestli je to věta tázací nebo oznamovací, jestli je to slovo počítatelné, nepočítatelné, jednotné nebo množné číslo, u tázacích vět se přehazuje podmět a přísudek, všechno si nejprve zkontrolujte a zdůvodněte. Takto si ta gramatická pravidla zapamatujte rychleji. A když se stejně spletete nevadí, chybami se člověk učí a brzy si to budete pamatovat.


nueby

A už nám prosím vás pěkně nehlašte, že máme brát AM L A WOMAN?. Raději začněte používat správné písmeno, I. My ten rozdíl vidíme, a vy takhle jen okrádáte ostatní uživatele o čas na vylepšování kurzu.


Albetka8

Napisala som dobre pise chybu


ZdekaSchoo

Přidejte screenshot


JANASTAKOV10

Zajímavé. Když jsem předtím psala i am a woman a byla to otázka tak mi to napsalo že je to špatně. A najednou je to správně to je nějaký divný.


ZdekaSchoo

protože je to otázka i am a woman je špatně, správně je am i a woman, přečtěte si to znovu

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.