"I do not have apples."

Překlad:Já nemám jablka.

November 29, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


innyk1

Proč není i have not apples,proč je tam do?


Nemesis_NaR

Protože zápor pro sloveso "have" ve významu "mít" se tvoří (stejně jako pro drtivou většinu sloves) výhradně s pomocí pomocného slovesa "do," respektive tedy "don't" či "doesn't." Tvar "has not" uvidíš akorát ve větách, kde "have" funguje jako pomocné sloveso. Typicky tedy v předpřítomném čase, např. ve větě: "The girl has not been there yet." = "Ta dívka tam ještě nebyla."


ongomongo

Proč tam před aplle není člen?


BorisHynek

Proč to neuznalo " nemám jablka "


kacenka9

Bohuzel netusim. Takovy preklad je mezi uznavanymi

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.