"Please sign."

Переклад:Підпишіть, будь ласка.

November 29, 2015

11 коментарів


Lacreine

Чому не можна "Будь ласка, підпишіться"?


Julia27.07.2005

Мене у Дуо цікавить та його частина, де можна брати участь у перекладах :) А поки я йду до цієї мети, мені стало шкода українсько-англійську версію, яка на момент мого сюди приходу була вже досить тривалий час покинутою і занедбаною через відсутність модераторів. Тож я і вирішила по мірі сил трішечки допомогти користувачам, які у більшості випадків марно чекають на відповіді на свої запитання. :) Я б радо допомагала і вносити необхідні зміни у завдання, де ще зустрічаються помилки, але права доступу у мене такі ж, як і у всіх інших користувачів. :)


gtc2015

А чому Ви віришили розказати про це саме у цій темі?


a3wZ10

Було б чудово!


Dima383475

"Будь ласка поставте підпис"


gtc2015

Навіщо дієслово "sign" замінювати на інше дієслово з іменником: "поставте підпис"?


svit80

Додайте варіант "будь ласка,підпишіться" - україномовний в більшості випадків скаже саме так.


bogdan70915

"будьте ласкаві" чому не приймає?


diana--3

В мене все підтримало різні варіанти!!!!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати