"Please sign."

Переклад:Підпишіть, будь ласка.

November 29, 2015

13 коментарів


Lacreine

Чому не можна "Будь ласка, підпишіться"?


OksanaPobe

Прошу підпишіть?


olsnake

Підтримую


Dima383475

"Будь ласка поставте підпис"


gtc2015

Навіщо дієслово "sign" замінювати на інше дієслово з іменником: "поставте підпис"?


svit80

Додайте варіант "будь ласка,підпишіться" - україномовний в більшості випадків скаже саме так.


ihor299946

Прошу підписатися


bogdan70915

"будьте ласкаві" чому не приймає?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.