Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Stůj!"

Překlad:Stop!

před 2 roky

11 komentářů


cyber-duracel
cyber-duracel

Stand?

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Jsem pro, přidáno, dík.

před 2 roky

TadeasCsicsola

Stand je špatně protože by to znamenalo postav se

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod
před 1 rokem

BlechaJi

HALT! to je taky možnost

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

v nemcine mozna

před 1 rokem

BlechaJi

stejně tak i v angličtině

před 1 rokem

tata119
tata119

Tak jak to teda je? Slovniky mluvi pro JB. Docela by me to zajimalo. Predem diky za reakci.

před 1 rokem

ViktorUksa

Toto je překopírováno z Cambridge dictionary - Halt!" called the guard. "You can't go any further without a permit." Nebo -"Halt!" ordered the guard. - a na němčinu to nevypadá. Dalo by se to tedy i takto přeložit?

před 1 rokem

jp0wr3Dp

stejně tak i "freeze", které sice doslova znamená zmrzni, nicméně bývá často používáno hlavně americkými policisty jako výzva podezřelému, aby nikam neutíkal

před 8 měsíci