"At work"

Překlad:V práci

November 29, 2015

15 komentářů


vevuu69

Ale "při práci " je také zprávně nebo ne?

November 29, 2015

widle

Myslíte něco jako "při práci si zpívá"? To by se řeklo spíš "...while working".

November 30, 2015

pavel.runat

Kdy jsem předtím přeložil "v práci" jako "in the work", byl jsem upozorněn, že musí být "on the job". Takže work nebo job?

January 24, 2016

widle

"At work" je v práci jako na pracovišti. "On the job" znamená spíš to, že se zrovna věnuje dané pracovní činnosti. "In the work" je rozhodně nesprávně a neznamená to nic.

January 24, 2016

pavel.runat

Děkuji, jasně, že předložka je špatně. Jak ale mám při překladu "v práci" poznat, zda použít "at work" nebo "at job" to mně jasné není. Asi by měly být dobře obě možnosti.

January 24, 2016

kacenka9

pri prekladu do anglictiny prijimame jak 'at work' tak 'on the job'

January 24, 2016

humlak

Proč u At work nemusí být použit člen the a u on the job použit je ?

February 29, 2016

widle

Protože "work" je nepočitatelné a "job" počitatelné.

February 29, 2016

RomanSulin

At work je v praci Ved v po anglicky je "in" Nechapem teraz :/

June 8, 2016

widle

Předložky si v různých jazycích odpovídají jen přibližně. Nezbývá než se naučit, kterou používat v jaké situaci.

June 8, 2016

arturmolnar

velké V, napsal jsem malé, hm

November 19, 2016

widle

Velikost písmen Duolingo ignoruje. Pokud vám hlásilo chybu, asi byla v něčem jiném: https://www.duolingo.com/comment/18932785

November 19, 2016

MichaelSeb751585

Proč když slyším "At work" , přeložim to jako "V práci" a ono mne to napíše špatně a jako správnou odpověď napíše "V práci" asi nějaký bug, ne?

July 30, 2017

Ondym

Proč nemůžu použít:Do práce?

April 10, 2018

widle

To by bylo "to work".

April 10, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.