"At work"

Překlad:V práci

November 29, 2015

15 komentářů


vevuu69

Ale "při práci " je také zprávně nebo ne?


widle

Myslíte něco jako "při práci si zpívá"? To by se řeklo spíš "...while working".


pavel.runat

Kdy jsem předtím přeložil "v práci" jako "in the work", byl jsem upozorněn, že musí být "on the job". Takže work nebo job?


widle

"At work" je v práci jako na pracovišti. "On the job" znamená spíš to, že se zrovna věnuje dané pracovní činnosti. "In the work" je rozhodně nesprávně a neznamená to nic.


pavel.runat

Děkuji, jasně, že předložka je špatně. Jak ale mám při překladu "v práci" poznat, zda použít "at work" nebo "at job" to mně jasné není. Asi by měly být dobře obě možnosti.


kacenka9

pri prekladu do anglictiny prijimame jak 'at work' tak 'on the job'


humlak

Proč u At work nemusí být použit člen the a u on the job použit je ?


widle

Protože "work" je nepočitatelné a "job" počitatelné.


RomanSulin

At work je v praci Ved v po anglicky je "in" Nechapem teraz :/


widle

Předložky si v různých jazycích odpovídají jen přibližně. Nezbývá než se naučit, kterou používat v jaké situaci.


arturmolnar

velké V, napsal jsem malé, hm


widle

Velikost písmen Duolingo ignoruje. Pokud vám hlásilo chybu, asi byla v něčem jiném: https://www.duolingo.com/comment/18932785


MichaelSeb751585

Proč když slyším "At work" , přeložim to jako "V práci" a ono mne to napíše špatně a jako správnou odpověď napíše "V práci" asi nějaký bug, ne?


Ondym

Proč nemůžu použít:Do práce?


widle

To by bylo "to work".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.