Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz bıçağı kullanırız."

Çeviri:We use the knife.

2 yıl önce

8 Yorum


utkuakkusoglu

BU TARTIŞMA KONUSU MU

2 yıl önce

Nuh550115

bilmem olum ölçmedim ki hıammına

2 yıl önce

-Yusuf-

Ne bu şimdi?

2 yıl önce

Tarik_2003

Bu ne abi

2 yıl önce

berkay_kara_55

We use the knife

2 yıl önce

alpella

The kullanmassam nolur aq

9 ay önce

utkuakkusoglu

burda küfür etme

2 yıl önce

utkuakkusoglu

şakasına demiştim

2 yıl önce