"Show me."

Překlad:Ukaž mi.

November 30, 2015

25 komentářů


rickey97936

proč to nevzalo: Ukaž mi to? Ano, doslovnej překlad to není, ale angličan to tak chápe, resp. nikdy neřekne Show me it!

November 30, 2015

jgstcd

"Show me it" by asi malokdy rekl, ale "show it to me" se bezne rika. Drobna poznamka: vsiml jsem ze jste tam prilepil vykricnik. Anglictina neni nemcina. Vykricknik neni v rozkazovacim zpusobu povinny, a pokud neni nalehavy pripad se povazuje dokonce za neslusny.

November 30, 2015

rickey97936

Díky za info, vykricnik jsem tam dal pro duraz, ze anglicky hovorici nikdy nepouzije slozeni : Show me it, ale vzdy jen Show me... a to i pro variantu: Ukaž mi to.

December 1, 2015

ZanjNanLanmo

Ja som tiež dal Ukaž mi to, lebo ukaž mi, to mi nedávalo moc zmysel a nezobralo to ani bez výkričníku.

March 19, 2016

ProtRadek

Hm, taky bych preferoval překlad "Ukaž mi to." před "Ukaž mi." Rodilý mluvčí, co jsou se mnou kanceláří, se s "it" prostě neobtěžují. Ale možná to jsou lajdáci. :-)

July 11, 2016

Nemesis_NaR

Já popravdě souhlasím - česky "Ukaž mi to" zní lépe než "Ukaž mi." České sloveso "ukázat" volá po předmětu...

August 5, 2017

Filomena.Prvni

Větu bych přeložila jako "Ukaž!" A to s vykřičníkem. V angličtině se možná nepoužívá, ale v češtině snad ano v rozkazovací větě. I když - dnes je snad už možné vše jou jou...

August 24, 2017

kacenka9

'Ukaz" je prijimano jako spravna odpoved. Duolingo diakritku ignoruje, takze jestli tam date nebo nedate vykricnik je fuk. Ceske rozkazovaci vety ho mit nemusi. "Posadte se, prosim" je veta rozkazovaci.

August 24, 2017

Alice146917

Šlo by i UKAŽTE MNE??????

February 18, 2016

jgstcd

Myslite opravdu "mne", nebo "mně"? "Mne" asi moc nejde. U anglickeho slovesa "show" se skoro vzdy rika komu neco ukazujeme. Muze tam byt i co ukazujeme, ale nemusi. Proto se chape "me" tady jako treti pad a ne jako ctvrty.

March 18, 2016

PetrPetr884165

Pokud dám odpověď bez háčku nad z. Vyhodnotí jako špatnou odpověď, což zatím všude jinde prošlo.

January 1, 2018

Umpalumpa413975

Ukaž mi to

March 31, 2018

Honza_U

Ukazuj mi nebere... Proč?

August 17, 2018

gaston68cz

Lze to chápat i jako "Ukaž se mi"?

July 8, 2018

Nelka27

Proč to nejde přeložit jako,, ukaž mně?''

September 1, 2018

RaSrjN

Myslím, že by mělo jít přeložit: ukazuj mi

October 20, 2018

Honza601842

Nevzalo to Ukaž mi, ale dává to jako správnou odpověď... Takže odpovím spravně, ale vyhodnotí jako špatnou odpověď...

April 20, 2019

AllurianaM

Proč tam nemůže být předveď se mi?

April 29, 2019

Helena837210

Proč to nevzalo ukaž mi, když v překladu bylo rovněž ukaž mi?

May 8, 2019

MartinaZem12

Ja jsem vlozila spravne "ukaz mi" a presto mi to hlasi chybu.

July 17, 2019

LenkaVanat1

To je správně

September 14, 2019

Melania364386

Janys ja som to dala a bolo to dobre

August 31, 2017

janys884289

Napsala jsem Ukaž mi a byla to chyba? V prekladu se objevilo Ukaž mi Tak nevim.....

August 5, 2017

Nemesis_NaR

Tady by asi pomohl snímek obrazovky jako důkaz. Jinak v následující diskuzi jsou popsané různé možnosti, co se mohlo stát https://www.duolingo.com/comment/18932785

August 5, 2017

PetrPetr884165

Nemám kam poslat obrázek. Nejde mi se ani přihlásit.

January 1, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.