"Youaregoingtoestablishyourselfasadoctor."

Překlad:Ty se prosadíš jako lékař.

před 3 roky

11 komentářů


kuba510246

bylo by možné i "Ty se zavedeš jako lékař?" ?

před 3 roky

widle
widle

Ale jo, šlo. Doplnila jsem to.

před 3 roky

DankaEagle

a mohlo by byt zaridis se jako doktor? dekuji

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ani ne, bo to česky nic moc neznamená...

před 3 roky

Zdenk725099

Zařídit se jako doktor nebo právník znamená, že ten dotyčný " šel na soukromo " neboli má svou vlastní ordinaci / kancelář. Tudíž by se ta odpověď mohla uznat.

před 1 měsícem

Nikola380611

Ty se jako doktor prosadis - bylo by mozne?

před 2 roky

hofik2
hofik2

"Ty se jako lékař prosadíš" mi to nevzalo

před 2 roky

widle
widle

Doplněno.

před 2 roky

abort99

ty se stanes doktorem

před 1 rokem

J.Helta

Ty se prosadíš sám jako lékař.

před 11 měsíci

petr656916

Prosadíš se jako doktor.

před 4 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.