"La camiseta no està limpia."

Traducción:La samarreta no està neta.

Hace 3 años

5 comentarios


Torbe7
Torbe7

es podria posar la samarreta no hi es neta?

Hace 3 años

Landertxu0
Landertxu0

Mmm no ho veig. Què substituiria aquí "hi"?

Hace 3 años

Torbe7
Torbe7

"hi es" podria se també "esta"?

Hace 3 años

Landertxu0
Landertxu0

"Hi és" vol dir "está" en el sentit d'estar situat en algun lloc: "Que hi ha en Carles? No, no hi és". Però per dir que un objecte té una propietat temporal es fa servir el verb estar, com en castellà.

Hace 3 años

Torbe7
Torbe7

aaah, es verdad, ahora lo recuerdo, muchas gracias Landertxu0, soy de Barcelona, pero ya hace muchos años que me fui, y tampoco practico el catalán, al final se olvida, sobre todo en la ortografia, en fin espero volver a recordar todo lo que sabia.

Hace 3 años
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.