"La camiseta no està limpia."

Traducción:La samarreta no està neta.

December 1, 2015

5 comentarios


Torbe7

es podria posar la samarreta no hi es neta?

December 1, 2015

Landertxu0

Mmm no ho veig. Què substituiria aquí "hi"?


Torbe7

"hi es" podria se també "esta"?


Landertxu0

"Hi és" vol dir "está" en el sentit d'estar situat en algun lloc: "Que hi ha en Carles? No, no hi és". Però per dir que un objecte té una propietat temporal es fa servir el verb estar, com en castellà.


Torbe7

aaah, es verdad, ahora lo recuerdo, muchas gracias Landertxu0, soy de Barcelona, pero ya hace muchos años que me fui, y tampoco practico el catalán, al final se olvida, sobre todo en la ortografia, en fin espero volver a recordar todo lo que sabia.

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.