Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu am furculița ei în farfuria mea."

Traducere:I have her fork in my plate.

0
acum 2 ani

7 comentarii


AlexandruV600360

De ce e corect "I have her fork on my plate" din moment ce "on" înseamnă "pe" și "in" înseamnă "în"? Mi se cere să spun "Eu am furculița ei în farfuria mea"...

6
Răspundeacum 2 ani

AdrianToad

De acord

1
Răspundeacum 2 ani

ValikCiripida

Si eu tot sunt de acord

1
Răspundeacum 2 ani

draga_robert

Nu ma lasă să pun niciuna

0
Răspundeacum 2 ani

AnicikaMandis

Cum fac mai departe daca nu pot sa bifez nici una

0
Răspundeacum 2 ani

mihai39539

Ciudat este că englezii spun: "I'm ON the bus" și nu: "I'm IN the bus". La fel și pentru avion: "ON" și nu "IN". Dar pentru mașină spun: "I'm IN the car" și nu "I'm ON the car". De ce oare?

0
Răspundeacum 1 an

NicolaeLun2

Am gasit solutia... bifati 1si2 sunt corecte amindoua...

0
Răspundeacum 1 an