"Eu am furculița ei în farfuria mea."

Traducere:I have her fork in my plate.

acum 2 ani

7 comentarii


AlexandruV600360

De ce e corect "I have her fork on my plate" din moment ce "on" înseamnă "pe" și "in" înseamnă "în"? Mi se cere să spun "Eu am furculița ei în farfuria mea"...

acum 2 ani

AdrianToad

De acord

acum 2 ani

ValikCiripida

Si eu tot sunt de acord

acum 2 ani

draga_robert

Nu ma lasă să pun niciuna

acum 2 ani

AnicikaMandis

Cum fac mai departe daca nu pot sa bifez nici una

acum 2 ani

mihai39539

Ciudat este că englezii spun: "I'm ON the bus" și nu: "I'm IN the bus". La fel și pentru avion: "ON" și nu "IN". Dar pentru mașină spun: "I'm IN the car" și nu "I'm ON the car". De ce oare?

acum 1 an

NicolaeLun2

Am gasit solutia... bifati 1si2 sunt corecte amindoua...

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.