Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він точно не художник."

Переклад:He is definitely not an artist.

0
2 роки тому

13 коментарів


atray

He is definitely not a painter. Підкажіть, в чому помилка?

8
Відповісти2 роки тому

GogonAnd

Тут помилки немає. Але в Дуалінго ніколи не вносять корективи чи уточнення, тому звикайте чи не зважайте. В даній програмі є багато не логічних моментів. ))) В основному програма хороша та легко доступна, це напрямок на знання англійської десь на средньому з плюсом рівні і для звичайного порозуміння між вами та англомовними людьми буде достатньо.

0
Відповісти2 роки тому

ValentynSo

дуже дивне зауваження. Сподіваюся що ви не є розробником цього курсу

0
Відповісти1 рік тому

GogonAnd

) я не розробник цього курсу і не в тому річ, ) В чому саме Ваше здивування я не розумію. Перебуваючи на 24 рівні Ви однозначно зустрічали м'ягко кажучи дивний переклад українською, чи коли застосовуєш більш точний англійський, чи слова синоніми програма кожного разу видає помилку(де насправді її немає) в деяких варіантах.
Або просто підкажіть користувачам в чому тут помилка He is definitely not a painter. Чому даний варіант не можна застосувати до вказаної вимоги.

0
Відповісти1 рік тому

gtc2015
gtc2015

в Дуалінго ніколи не вносять корективи чи уточнення

В Дуолінго вносять і дуже часто. Якщо мова про власне програму.
Але, якщо говорити про завдання цього українського курсу, то, скажемо ду-уже делікатно, не дуже часто. :)

0
Відповісти9 місяців тому

vosaul

"he exactly is not a painter" - чому так невірно?

2
Відповісти1 рік тому

gtc2015
gtc2015

А можна тут прислівник поставити перед дієсловом?
He definitely is not an artist

1
Відповісти2 роки тому

Yablunka

Або ж наприкінці речення?

0
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Прислівник способу дії (як?) зазвичай ставиться після дієслова (is), або додатка. Іноді ставлять на початку речення.

http://easy-english.com.ua/adverbs-of-manner/

Почитайте тут про прислівники, а також інші другорядні члени речення. Мені став зрозумілішим порядок слів у реченні після такого читання.

А ось між підметом і присудком я не вставляв би другорядні члени речення, бо це порушує порядок слів у реченні.

0
Відповісти1 рік тому

v4rH3

В реченні написав definitely(точно).Відповідь не вірна.Треба exactly.У Duolingo подвійні стандарти.

0
Відповісти9 місяців тому

gtc2015
gtc2015

І помилка була лише у цьому слові? Дуже дивно. В таких випадках просто треба робити скрін.

0
Відповісти9 місяців тому

Val454519

"He is definitely not a painter." - This is the right answer to. Please add it.

0
Відповісти9 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Did you click "Повідомити"?

0
Відповісти9 місяців тому