"She has given him a watch."

Переклад:Вона дала йому годинник.

December 2, 2015

8 коментарів
Це обговорення закрито.


ser-ts

Вона дала йому подивитися - теж непогано ))


Kaminari_Okami

Якби "подивитися", то у реченні було б "to watch" (дієслово), а не іменник, про що свідчить наявність артиклю


blKL8

А, цікаво, як буде: "Вона йому (просто) дала" ? "She has given him" ?


Bohdan.Nazarenko

Вона дала йому годинника приймає як одрук. Виправте, будь ласка )


MykolaKole

А чому "віддала" не підходить, це ж завершена дія?


TolikTolik5

Декілька завдать тому , в реченні -- хто дав йому це--- використовується звязка--- given him to it--- і модератор пояснює ,що в даному випадку лише такий варіант можливий ---- В цьому речені --- вона дала йому годинник --- за логікой модератора -- she has given a watch to him--,,, Питання --- де насамперед вірно ---- якщо вірно обидва варіанто, то долучіть їх в зазначені вище завдання , як вірні.


kovba.ivan

Вона дала йому годинник пише не вірно і пропонує те саме


George539676

Наручний годинник!!! Просто годинник - clock

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.