1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She has given him a watch."

"She has given him a watch."

Переклад:Вона дала йому годинник.

December 2, 2015

6 коментарів


ser-ts

Вона дала йому подивитися - теж непогано ))


Kaminari_Shiro

Якби "подивитися", то у реченні було б "to watch" (дієслово), а не іменник, про що свідчить наявність артиклю


MykolaKole

А чому "віддала" не підходить, це ж завершена дія?


kovba.ivan

Вона дала йому годинник пише не вірно і пропонує те саме


Bohdan.Nazarenko

Вона дала йому годинника приймає як одрук. Виправте, будь ласка )


George539676

Наручний годинник!!! Просто годинник - clock

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.