"She has given him a watch."

Переклад:Вона дала йому годинник.

3 роки тому

6 коментарів


ser-ts

Вона дала йому подивитися - теж непогано ))

2 роки тому

Nordry

Якби "подивитися", то у реченні було б "to watch" (дієслово), а не іменник, про що свідчить наявність артиклю

2 роки тому

kovba.ivan

Вона дала йому годинник пише не вірно і пропонує те саме

1 рік тому

MykolaKole

А чому "віддала" не підходить, це ж завершена дія?

5 місяців тому

Bul_lego

вона дала йому часи

3 роки тому

.kornelka.

часи - російською годинник - українською

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.