1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I consider this man lost."

"I consider this man lost."

Překlad:Já považuji tohoto muže za ztraceného.

December 2, 2015

12 komentářů


PAVVAP

Proč nelze přeložit jako: "Považuji toho muže za ztraceného"


Mienka7

Mam stejny problém


Jirina602272

Podle mně to není minulý čas: ten muž se neztratil, ale je ztracen!?


Milunka96763

A, co třeba: ,, Myslím si, že tento muž prohrál." Ve slovníku consider= myslet si o kom co. That tam, pravda trochu chybí, ale někde to nedávají, byť to taky vypadá, tak nějak neúplně.


LukasBlech

Tohle se nedá dělat se slovníkem. Myslím si = I think.


ZdenaF

Nemyslím si že zájmeno já je v této větě nutné


Danamete

V ničem nespatřuji minulý čas.


SPOCZ

I consider this man lost. "Lost" je minulý čas od "lose". http://nepravidelna-slovesa.cz/ We lost the contest (competition). My jsme prohráli tu soutěž.


Petr-roomboy

Představ si situaci, kdy dva vyšetřovatelé sedí u stolu a dívají se na fotografii muže. A ten jeden říká "považuji toho muže za ztraceného". A protože to bylo v Kanadě, tak řekl: "I consider this man lost."


ZuziBohm1

V kontrolní odpovědi se mi neukázalo poslední slovo - "ztraceneho" může to být pouze v mém přístroji? Už se mi to tak "neukázalo" 3x.


ZuziBohm1

Jsem trochu telátko, už jsem problém napsala do správné "kolonky" omlouvam se.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.