Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я знаю, котра з цих двох дівчат тобі більше подобається."

Переклад:I know which of the two girls you like better.

2 роки тому

9 коментарів


DenysLykov
DenysLykov

Why the answer with "like more" is not correct?

2 роки тому

yunyzhnyk

а хіба не мало бути who, а не which?

2 роки тому

DenysLykov
DenysLykov

Which у цьому реченні потрібен для того, щоб підкреслити вибір між кіклькома об'єктами. Who зазвичай пов'язують з 1м об'єктом/суб'єктом.

2 роки тому

Khlivnyuk

I know which of THESE two girls you like better. - не прийняло.

4 місяці тому

TatianaMol571032

Тому що в першому реченніwith the two girls а треба of the two girls

2 роки тому

OksanaEng

а в поясненні до теми написано, що which застосовується до предметів і тварин???

2 роки тому

Bogdan43843

не розумію чому witch а не whom, в правилі написано що witch для не живих предметів або тварин а whom для людей

10 місяців тому

Nordry
Nordry

Правильно. "Which" Ви можете сміливо вживати як з живими, так і неживими об'єктами, а ось "whom" означатиме виключно людину. "With whom?" Ви ніяк не зможете перекласти як "Із чим?", лише "Із ким?".

Крім того, зверніть, будь-ласка увагу, що у Вашому прикладі замість "котрий" (which) написано "відьма" (witch) ;)

1 місяць тому

XeeAccel
XeeAccel

I know which one of these two girls you like more

4 місяці тому