1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Začal jsem se zabývat tímto …

"Začal jsem se zabývat tímto předmětem."

Překlad:I started to cover this subject.

December 2, 2015

33 komentářů


Lexa917248

lze použít předpřítomný čas ? I have started to cover this subject


Libor292478

Ano, pokud jsi začal v minulosti a pořád se tím zabýváš, tak ano. Jen to zrovna není na výběr.


MartinKrivan

... with this object. Object, subject... Proč je subject vhodnější v této větě?


Libor292478

Object je jako objekt, tím se myslí předmět jakožto těleso v prostoru. Předmět ve škole se řekne subject.


karel441150

A tady z té věty je snad jasné, o jaký předmět se jedná? Jestli ve škole nebo v prostoru? Ani bych neřekl. Zbytečná ztráta srdíčka. Takovéto věty mi berou chuť dál se věnovat studiu na duolingu.


Vlcek1942

Dá se vysvětlit význam slova "cover"? Jednou je to "zakrýt, pokrýt", jindy "zabývat se". Mám v tom zmatek.


jgstcd

Oxfordsky slovnik ma na sloveso "cover" 26 vyznamu. To je ale to strucne vydani. To poradni neni dostupne online. Ten vyznam tady je "deal with (a subject) by describing or analysing its most important aspects or events". "Zabývat" neni na to dobry preklad. Je tady jenom protoze pokus najit lepsi ztroskotal.


Vlcek1942

Takže: ,,I started to deal with this subject." by bylo (také) správně?


jgstcd

To je mezi uznavanymi preklady.


Vlcek1942

"Started" a "begin" je v této větě zaměnitelné?


Nemesis_NaR

Ano, ale "begin" musí být ve svém minulém tvaru: "I began to xxx": http://nepravidelna-slovesa.cz/


Pavel221503

occupied by bylo tez vhodne?


Zdenk345165

a co třeba takhle: I have begun engage in this subject.


Mirek341543

I have to begin...je také začal jsem


Zdeka985336

není, "i have to begin" je "já musím začít", také je to přítomný ne minulý čas.


jirka918536

Zacal jsem se zaobirat timto predmetem?


NinaOBel

Proč ne I started to cover WITH this subject? To je accusative?


NinaOBel

O! moje čeština je dost špatná, náznak mě zmátl! Deal with by bylo lepší.


ZdekaSchoo

spíš angličtina je dost špatná, covered with zakrytý, pokrytý kým, čím ale pokrýt, zakrýt koho, co a jak je zde řečeno deal with se taky uznává


NinaOBel

Bylo by pokryt ten predmet, ale tady je pokryt tímto předmětem. cover with a blanket


ZdekaSchoo

tady není žádné cover with blanket, ale cover this subject, což není tímto předmětem, ale tento předmět


SarkaD3891

Zabývat se můžu i nějakým fyzickým předmětem. Takže proč jen subject?


Michaltpne4

I started working on this subject. I started to work on this subject. I started work on this subject. Je prosím něco z výše použitelného ?


ZdekaSchoo

i started working nebo i started to work, ale ne v této větě, znamená to začala jsem pracovat, ne začala jsem se zabývat


invader.cz

Proč nemůžu použít deal with???


invader.cz

Použil jsem a aplikace mi odpověď neuznala.


ZdekaSchoo

přidejte screenshot


Daniela560565

Proč nemůže být I began?


ZdekaSchoo

může, přidejte screenshot

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.