"Začaljsemsezabývattímtopředmětem."

Překlad:I started to cover this subject.

před 2 roky

13 komentářů


Vlcek1942

Dá se vysvětlit význam slova "cover"? Jednou je to "zakrýt, pokrýt", jindy "zabývat se". Mám v tom zmatek.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Oxfordsky slovnik ma na sloveso "cover" 26 vyznamu. To je ale to strucne vydani. To poradni neni dostupne online. Ten vyznam tady je "deal with (a subject) by describing or analysing its most important aspects or events". "Zabývat" neni na to dobry preklad. Je tady jenom protoze pokus najit lepsi ztroskotal.

před 2 roky

Vlcek1942

Takže: ,,I started to deal with this subject." by bylo (také) správně?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

To je mezi uznavanymi preklady.

před 2 roky

Vlcek1942

"Started" a "begin" je v této větě zaměnitelné?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ano, ale "begin" musí být ve svém minulém tvaru: "I began to xxx": http://nepravidelna-slovesa.cz/

před 2 roky

Pavel221503
Pavel221503

occupied by bylo tez vhodne?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Ne.

před 2 roky

Mary4448

proč nemůže být - this object

před 10 měsíci

Zdenk345165

a co třeba takhle: I have begun engage in this subject.

před 7 měsíci

Mirek341543

I have to begin...je také začal jsem

před 6 měsíci

Zdeka985336

není, "i have to begin" je "já musím začít", také je to přítomný ne minulý čas.

před 5 měsíci

MartinKrivan

... with this object. Object, subject... Proč je subject vhodnější v této větě?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.