"We have lost the competition."

Překlad:Prohráli jsme tu soutěž.

December 2, 2015

12 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

heinitzova

ztratili jsme konkurenci . a prohráli jsme soutěž jsou odlišné významy. Když někdo ztratí konkurenci, tak vyhraje. Co je tedy přesnější? Děkuji

May 23, 2016

kacenka9

A to je prave, ta otazka. Znamena to oboji a bez dalsiho kontextu nevime, zda gratulovat, ci kondolovat.

October 17, 2016

Merlin806749

Ztratili jsme konkurence schopnost? To by mohlo byt take dobre?

December 2, 2015

Voyta
Mod

Nemohlo. "Konkurenceschopnost" by byla "competitiveness".

December 2, 2015

sovika12

A šlo by - ztratili jsme konkurenci

March 10, 2016

Voyta
Mod

Šlo.

March 10, 2016

MilanSt2

Jaky je u teto vety cas?

October 17, 2016

kacenka9

Minuly. Slovese "LOSE" [lůz] v pritomnem case a minuly ma oba tvary "lost".

October 17, 2016

MilanSt2

a nemuže být i předpřítomný ? .... PODMĚT + (pomocné sloveso) HAVE (pro 3. osobu č. jednotného to je HAS) + PŘÍČESTÍ MINULÉ (třetí tvar slovesa)
a to je taky lost v tomto případě..

October 18, 2016

kacenka9

Pardon. Mate pravdu. Je tam predpritomny, nevim, kam jsem koukala. Ale tvar v pricesti je take LOST.

October 18, 2016

Milada51150

Neuspěli jsme v soutěži

July 7, 2018

ZdekaSchoo

We failed in the competition.

August 14, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.