Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"We have lost the competition."

Překlad:Prohráli jsme tu soutěž.

před 2 roky

12 komentářů


heinitzova

ztratili jsme konkurenci . a prohráli jsme soutěž jsou odlišné významy. Když někdo ztratí konkurenci, tak vyhraje. Co je tedy přesnější? Děkuji

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

A to je prave, ta otazka. Znamena to oboji a bez dalsiho kontextu nevime, zda gratulovat, ci kondolovat.

před 1 rokem

Merlin806749

Ztratili jsme konkurence schopnost? To by mohlo byt take dobre?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Nemohlo. "Konkurenceschopnost" by byla "competitiveness".

před 2 roky

sovika12

A šlo by - ztratili jsme konkurenci

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Šlo.

před 2 roky

MilanSt2

Jaky je u teto vety cas?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Minuly. Slovese "LOSE" [lůz] v pritomnem case a minuly ma oba tvary "lost".

před 1 rokem

MilanSt2

a nemuže být i předpřítomný ? .... PODMĚT + (pomocné sloveso) HAVE (pro 3. osobu č. jednotného to je HAS) + PŘÍČESTÍ MINULÉ (třetí tvar slovesa)
a to je taky lost v tomto případě..

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Pardon. Mate pravdu. Je tam predpritomny, nevim, kam jsem koukala. Ale tvar v pricesti je take LOST.

před 1 rokem

Milada51150

Neuspěli jsme v soutěži

před 1 měsícem

ZdekaSchoo

We failed in the competition.

před 2 dny