Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Je nás celkem osm."

Překlad:We are eight in total.

před 2 roky

11 komentářů


borecmisak

Proč je "We are eight together" špatně...je nás dohromady?/ celkem? osm ...že by to byla střelba člověka moc myslícího česky?Předpokládám, že význam věty je stejný.Děkuji za Váš názor!Děkuji

před 1 rokem

Honza_U

přimlouvám se za odpověď na tento dotaz -děkuji

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Schválně jsem větu takto přeložila a systém mi "together" opravil na "altogether". ???

před 8 měsíci

JuanGaucho

EDIT: takto to bylo, neprepsal jsem predtim spravne: Jako spravnou odpoved mi to ukazalo "We are 8 all told". Zrejme chybka?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

A opravdu vám to ukázalo 8 jako cifru?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ukazuje, kdysi se to tu už řešilo... Kurz němčiny ted (nevím jestli nově, já jsem si toho každopádně dřív nevšiml) uznává i číslice. Uznávání číslic bych však nedoporučoval, protože když člověk napsal 82 místo 28, tak to bylo vyhodnoceno pouze jako překlep.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ano, i angličtina z češtiny uznává číslice, a to i v případech jako "that's the 1" nebo "you 2, come with me". Ticket, který se tím zabýval, Duolingo už uzavřelo a začalo řešit. V červenci...

před 2 roky

JuanGaucho

ano, poupravil jsem jeste nabidnutou"spravnou odpoved", poprve jsem neprepsal zcela spravne

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ano, to jsem doufal, "all told" máme jako jednu z přijímaných variant a znamená to "všehovšudy", moc se to nepoužívá. Nicméně to s těmi čísly zatím vypadá na globální problém.

před 2 roky

JuanGaucho

děkuji za vysvětlení jsem o něco málo chytřejší ;)

před 2 roky

David371992

jde použít i: In total we are eight?

před 2 roky