"I told you about the boy."

Μετάφραση:Σου είπα για το αγόρι.

December 2, 2015

5 σχόλια


AthinaPETRO

Γιατί είναι λάθος το : "σου μίλησα" και σωστό το: "σου είπα" Ευχαριστώ

April 7, 2016

evie198156

Γιατί το "σου μίλησα" στα αγγλικά σημένει "i talk"

February 22, 2018

SiDi647162

Σου είπα σχετικά για το αγόρι και μου το πηρε λάθος....

December 2, 2015

ssurprize

Νομίζω η σύνταξη του "σχετικά" είναι με την πρόθεση "με" (σχετικά με το αγόρι)

December 2, 2015

AthinPetro

σου είπα ή σου μίλησα είναι το ίδιο

March 23, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.