Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I told you about the boy."

Μετάφραση:Σου είπα για το αγόρι.

0
πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


AthinaPETRO

Γιατί είναι λάθος το : "σου μίλησα" και σωστό το: "σου είπα" Ευχαριστώ

4
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

evie198156

Γιατί το "σου μίλησα" στα αγγλικά σημένει "i talk"

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

SiDi647162

Σου είπα σχετικά για το αγόρι και μου το πηρε λάθος....

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Νομίζω η σύνταξη του "σχετικά" είναι με την πρόθεση "με" (σχετικά με το αγόρι)

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

AthinPetro

σου είπα ή σου μίλησα είναι το ίδιο

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες