1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I told you about the boy."

"I told you about the boy."

Μετάφραση:Σου είπα για το αγόρι.

December 2, 2015

5 σχόλια


AthinaPETRO

Γιατί είναι λάθος το : "σου μίλησα" και σωστό το: "σου είπα" Ευχαριστώ


evie198156

Γιατί το "σου μίλησα" στα αγγλικά σημένει "i talk"


SiDi647162

Σου είπα σχετικά για το αγόρι και μου το πηρε λάθος....


ssurprize

Νομίζω η σύνταξη του "σχετικά" είναι με την πρόθεση "με" (σχετικά με το αγόρι)


AthinPetro

σου είπα ή σου μίλησα είναι το ίδιο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.