Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ця жінка їсть бутерброд."

Переклад:The woman eats a sandwich.

2 роки тому

13 коментарів


OrestNykol1

Ця жінка - this woman, а не просто the woman

2 роки тому

Nordry
Nordry

І "the", i "this" в англійській мові вказують на цілком визначений предмет чи особу. Ви не можете сказати про будь-яку жінку "the woman", лише про ту, про яку Вам і Вашому співрозмовнику точно відомо, що Ви говорите саме про неї. Тобто без контексту "the" i "this" цілком ідентичні.

5 місяців тому

Bycufal

Я так зрозумів, якщо не вибрав дві відповіді тоді помилка...

2 роки тому

englishman_09

The - означений артикль, що вказує на конкретну річ, особу. Тому правильним буде вживати і the, і this. Різниця в словах. Значення те ж саме.

2 роки тому

mjec11

чому коли"вони мають молоко"артикль"а"не потрібен,а коли"вона їсть бутерброд" потрібен-ні там,ні там предмет невизначений.

7 місяців тому

Nordry
Nordry

Тут справа не у "невизначеності" предмета, а у його злічуваності. Бутерброди річ злічувана, на відміну від молока.

5 місяців тому

vlad886821

непоставив а вже помилка

8 місяців тому

Nordry
Nordry

Насправді така на перший погляд "дрібничка" як артиклі відіграє дуже значну роль в англійському реченні, тому - так, помилка.

5 місяців тому

2ODj5
2ODj5

Чому коли "їсть бутерброд" вживають артикль, а коли "їсть хліб" - ні?

5 місяців тому

Nordry
Nordry

"Хліб" для англійців поняття незлічуване, на відміну від сандвічів, тому з ним неозначений артикль вживатись не може.

5 місяців тому

2ODj5
2ODj5

А де шукати відповіді на запитання?

5 місяців тому

misha.tymchenko

там дві однакові вітповіді

2 роки тому

2005danya2005

ця жінка їсть бутерброт

2 роки тому

Пов’язані обговорення