1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця жінка їсть бутерброд."

"Ця жінка їсть бутерброд."

Переклад:The woman eats a sandwich.

December 2, 2015

24 коментарі


OrestNykol1

Ця жінка - this woman, а не просто the woman


Kaminari_Okami

І "the", i "this" в англійській мові вказують на цілком визначений предмет чи особу. Ви не можете сказати про будь-яку жінку "the woman", лише про ту, про яку Вам і Вашому співрозмовнику точно відомо, що Ви говорите саме про неї. Тобто без контексту "the" i "this" цілком ідентичні.


unXo18

The women , пише що правильно ,ця жінка


lDZ510

Потрібно woman


mjec11

чому коли"вони мають молоко"артикль"а"не потрібен,а коли"вона їсть бутерброд" потрібен-ні там,ні там предмет невизначений.


Kaminari_Okami

Тут справа не у "невизначеності" предмета, а у його злічуваності. Бутерброди річ злічувана, на відміну від молока.


SmrSmr5

Як розуміти злічуваний-незлічуваний...


veronika603232

Молоко uncomfortable, а перед ними не ставиться "а", але бутурброди можна порахувати (вони countable).


Olly_1052

А чим Вам молоко здалося незручним ? :))
comfortable = зручний, комфортабельний

Щодо того, "можна чи не можна порахувати" - Ви цілком маєте рацію.


MuMa495714

От я нерозумію коли класти eat а коли ears допоможіть будласка


veronika603232

Eat використовують з: I, we, you they. А eats тільки з :he, she, it.


englishman_09

The - означений артикль, що вказує на конкретну річ, особу. Тому правильним буде вживати і the, і this. Різниця в словах. Значення те ж саме.


vlad886821

непоставив а вже помилка


Kaminari_Okami

Насправді така на перший погляд "дрібничка" як артиклі відіграє дуже значну роль в англійському реченні, тому - так, помилка.


Iraleptsio

В яких випадках ставимо артикул а


Olly_1052

Ставимо перед злічуваними іменниками в однині, якщо цей об'єкт ще не визначений (згадується в розмові уперше, або є одним з багатьох подібних).


ludlub34

Чому коли "їсть бутерброд" вживають артикль, а коли "їсть хліб" - ні?


Kaminari_Okami

"Хліб" для англійців поняття незлічуване, на відміну від сандвічів, тому з ним неозначений артикль вживатись не може.


WrLD20

Скажіть будь ласка:коли писати "woman" а коли "women" і така сама проблема чоловік


Olly_1052

womAn / mAn - однина
womEn / mEn - множина


Ihlw18

Як це ? Раз women а другий woman


Olly_1052

womAn / mAn - однина
womEn / mEn - множина

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.