1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця жінка їсть бутерброд."

"Ця жінка їсть бутерброд."

Переклад:The woman eats a sandwich.

December 2, 2015

22 коментарі


OrestNykol1

Ця жінка - this woman, а не просто the woman


Nordry

І "the", i "this" в англійській мові вказують на цілком визначений предмет чи особу. Ви не можете сказати про будь-яку жінку "the woman", лише про ту, про яку Вам і Вашому співрозмовнику точно відомо, що Ви говорите саме про неї. Тобто без контексту "the" i "this" цілком ідентичні.


mjec11

чому коли"вони мають молоко"артикль"а"не потрібен,а коли"вона їсть бутерброд" потрібен-ні там,ні там предмет невизначений.


Nordry

Тут справа не у "невизначеності" предмета, а у його злічуваності. Бутерброди річ злічувана, на відміну від молока.


MuMa495714

От я нерозумію коли класти eat а коли ears допоможіть будласка


Natalia301927

eat коли однина, eats множина.


englishman_09

The - означений артикль, що вказує на конкретну річ, особу. Тому правильним буде вживати і the, і this. Різниця в словах. Значення те ж саме.


ludlub34

А де шукати відповіді на запитання?


coZu2k

Наприклад: Milk,нажимаєте на слово і відповідь злявяється


Bycufal

Я так зрозумів, якщо не вибрав дві відповіді тоді помилка...


vlad886821

непоставив а вже помилка


Nordry

Насправді така на перший погляд "дрібничка" як артиклі відіграє дуже значну роль в англійському реченні, тому - так, помилка.


ludlub34

Чому коли "їсть бутерброд" вживають артикль, а коли "їсть хліб" - ні?


Nordry

"Хліб" для англійців поняття незлічуване, на відміну від сандвічів, тому з ним неозначений артикль вживатись не може.


mQPe8

Привіт Як справи


DimonKing

А Hamburger чого не підходить ?


X6Hd7

Я поставила this , мені поставило як помилку


LevDevilMa

Чому в одному реченні мені поставило помилку коли я написав woman, а тут навпаки, поставило помилку бо я написав women. Поясніть будь ласка


Diana952565

Бо "woman" -жінка,а "women"-жінки,так само,як "man" i "men".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.