"Nobodylistenedtome."

Çeviri:Hiç kimse beni dinlemedi.

3 yıl önce

7 Yorum


BurakBayrak

Did not olması gerekmez mi?

3 yıl önce

Samiwise

Hayır,çünkü cümlenin başında ''Nobody'' var yani zaten negatiflik belirten bir kelime.

Cümlenin başına bu tarz kelimeler konulduğunda cümle otomatik olarak negatif oluyor yani olumsuzluk belirtmek için başka bir şey yapmak gerekmiyor.

Aynı şey ''Never,nothing,nowhere'' vb. cümleler için de geçerli,bu kelimelerin kullanıldığı yerlerde ''not'' kullanmayız.

3 yıl önce

MuratDemir874747

Hiçkimse beni dinlemedi yazdım kabul etmedi raporladım

2 yıl önce

nomadicbull

To normalde "a" "e" anlami katmiyor mu? Neden i eki gelmis

2 yıl önce

OnurKara461821

Oradaki "to", "me" 'ye gelmemiş. "Listen to", bir kalıp ve birlikte kullanılır anlamı, birini dinlemek

1 hafta önce

hasantngr

Ahh be chester..

1 yıl önce

IKnowIAmAw

Merhaba ben burda bir bilgi vermek istiyorum kafasi karisan arkadaslarimiz bakabilir Arkadaslar nobody ingilizcede he she it gibi, sanki bur kisi gibi kullanilir. Kendisi negatiflik belirttiginden nobody didnt listen me kullanamayiz.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.