1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She said something to him."

"She said something to him."

Переклад:Вона сказала йому щось.

December 3, 2015

12 коментарів


pasha100894

вона сказала щось до нього - чому б ні?


nebrat_svat

вона йому дещо сказала- це також вірно


1_piece_of_shit

Як же я рада, що у школі ми вивчили абсолютно усі неправильні дієслова. Тому тепер мене можна посеред ночі розбудити і спитати про будь-яке неправильне дієслово, і я, не задумуючись, відповім. Здається, вже пора з моєї вчительки ікону малювати :)


dmkot

А чи можна сказати: "She said him something"?


Nordry

Чому б і ні


Me_Dik

в мене ще одне питання стосовно перекладу. "вона сказала" - це доконана форма, тобто завершена дія, а "вона казала" - незавершена дія. Past simple відображає незавершений минулий час. Тому чому "сказала" - правильний варіант, а "казала" мені трактує як описку у відповіді??


Me_Dik

поясніть будь ласка принцип побудови дієслова say. Адже згідно ваших приміток, дієслово, що закінчується на -y змінює своє закінчення на -i та потім додаємо -ed. Наприклад, try - tried, тоді say - saied? Проте у вас said. Чому?


Nordry

Тут все просто: "say" - неправильне дієслово: say - said - said. А "try" - правильне, тому й підкоряється наведеному Вами прикладу.


Me_Dik

і справді просто. Ще б ті неправильні вивчити всі, щоб впізнавати їх усюди. До речі say - said не були записані в таблиці неправильних дієслів у примітках) Тому й виникло непорозуміння) Thanks for the explanation.


Nordry

Будь ласка ) Насправді, не так часто можна знайти більш-менш "повну" версію таблиці неправильних дієслів. Я, зазвичай, дивлюся тут: http://liuro.com.ua/tablycja-nepravylnyh-dijesliv-u-anhlijskij-movi-irregular-verbs/


Me_Dik

о, таблиця це супер. Дякую!


Nordry

Приємного та легкого вивчення! :)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.