"He does not have the shirt."

Překlad:On nemá tu košili.

před 3 roky

4 komentáře


Kajaerncz

A šlo by He hasn't got skirt?

před 1 rokem

Kokyna4

Proč nejde jen He does not the shirt, nebo he have not the shirt

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože se tak zápor pro sloveso "have" ve významu "mít" netvoří, obě vaše věty jsou zcela špatně. Zápor se pro "have = mít" opravdu tvoří výhradně s pomocí pomocného slovesa "do," respektive tedy "don't" či "doesn't", viz nahoře. Tvar "has not" uvidíte pouze ve větách, kde "have" funguje jako pomocné sloveso. Typicky tedy v předpřítomném čase, např. ve větě: "The girl has not been there yet." = "Ta dívka tam ještě nebyla."

před 3 roky

Torsten_Kozel

Nevím si rádi .....

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.