"Běhá, i když je starý."

Překlad:He runs even though he is old.

December 3, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Vlcek1942

"He runs event though is old." je asi špatně, že?


Voyta
Mod

Asi ano, protože "event" znamená "událost".


Vlcek1942

Uklepnul jsem se, mělo to být: ,,He runs even though is old.", bez "he" před "is".


Voyta
Mod

Vidíte, toho jsem si ani nevšiml. Ale také je to špatně.


zdeninar

He runs though he is old. Je to špatně? Musí tam být to even?


jgstcd

To bereme, a brali jsme i tehdy.


JanPav1

Co ...even if... ?


sir_dejf

Proc nemuze byt "even if"?


fouraix

to even je tam trochu navíc. "běží dokonce třebaže je starý" ..leda by to anglickému uchu připadalo ok


jgstcd

Bez "even" zni to dost zastarale. V jinych kontextech je "though" bez "even" normalni, a v tehle situaci driv bylo, ale ted uz ne.


MartaTaylor

"Even if" zni skotskemu uchu napristo prirozene :)


MartaTaylor

Sorry typo: naprosto*

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.