"As you know, dogs eat meat."

Překlad:Jak víš, psi jedí maso.

December 4, 2015

21 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


VaclavVodrazka

lépe než "jedí" je "žerou".


Nemesis_NaR

Správně určitě, jestli lepší nevím, počet vyhledaných odkazů na googlu tvrdí opak - 10x víc pro "psi jedí" než pro "psi žerou".


Alenabrab

Jaký je rozdíl mezi "psi" jí a "psi jedí"?


kacenka9

Psi jedi je spisovne, zatimco psi ji neni. Ji' je 3. osoba c. jednotneho, nikoliv mnozneho


gepard-64

Mám stejný problém všude. Sloni jí/jedí tady konkrétně psi jí/jedí. Tady není odpověď uznána ne na neznalosti angličtiny, ale češtiny. Nedalo by se to teda uznávat? Větě přece rozumím.


kacenka9

nedalo. To bychom museli manualne vsude navstupovat 'ji', tam, kde je jedi. A pak by lide chteli, abychom uznavali 'aby jsme' nebo neco jineho. Takze misto uznavani nekterych chyb proste neuznavame zadne. Priucite se u toho cesky.


JaroslavaG9

Jí - sloveso ne ji - zájmeno. Jí je 3. os. č. jednotného. Tedy pes jí. Ve 3. Os. č. mn. je spisovně jedí. Tedy Psi jedí.


Paulina346834

Oba tvary jsou pripustne!!!


JaroslavaG9

Ve 3. osobě je jí v jednotném čísle a jedí v množném čísle. On jí - oni jedí.


carinna885701

Muj mobil nepise hacky a carky a neuznalo mi to solvo vis


kacenka9

diakritika by nemela mit na spravnost odpovedy vliv. Ale na mobilnich zarizenich to nekdy stavkuje. Nicmene jsem nevidela smart phone, ktery by neumel ceskou diakritiku.... My s tim nemuzeme z naseho konce nic udelat.


pvko6

neuznalo mi to: Jak ty víš, psi jí maso. jedí = jí ne?


Alamov

Mám problém s interpretací ,'As you know' když ona řekne Aš, nemá říkat As? Ala


kacenka9

Ano. Ona rika skoro az 'EŽ'. To je docela bezne. Uslysite oboji (alespon v americke anglictine). Jak jasnejsi AES tak takoveto EŽ.


Jja681207

Taky jsem se pozastavil nad výslovností. Aš/ž vs. As?


samkojanko

Tiez si myslim, ze psi zeru a nie jedia. Je to ako: psi rodia. A pritom kotia. Ale v podstate mi je to jedno. Naraz sa ucim aj anglicky a aj cesky. Je to zabava.


BohumilKol

Pro pořádek, rozlišuje angličtina jezení (lidé) a žraní (zvířata), nebo je to všechno eat?


Petra270671

Mě spíš než debata o žerou/jedí zajímá "AS" tedy "jak" Jak také znamená how nebo when. Jako úplný začátečník nevím,kdy tam mám co napsat.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.