"There are five levels."

Překlad:Je pět úrovní.

před 2 roky

7 komentářů


pirda88
pirda88

Tomu rozumím. Ale odpověď pět úrovní mi označilo jako špatnou a jako správnou nasalo je tam pět úrovní a slovo tam není v nabídce k doplnění

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Víte to jistě? Protože pak není chyba u nás, ale na serverech Duolinga.

před 2 roky

jenda48
jenda48

Ale česky se často úrovně vyjadřují i pojmem stupně. Prosím o zvážení zařazení do správných odpovědí.

před 5 měsíci

pirda88
pirda88

Jak můžu napsat je tam.. když tam není v nabídce

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Je tam pět úrovní" není správně. Fráze "there is" a "there are" jsou docela specifické, protože nevyjadřují, že něco někde je, ale jen to, že něco je nebo existuje.

před 2 roky

pirda88
pirda88

Naprosto jinak bych se nerozepisoval. V nabídce byly slova pět ..je.. úrovní.. místo. A to je vše

před 2 roky

widle
widle

Ta nabídka je v pořádku, dá se z ní poskládat správná odpověď "Je pět úrovní." Pokud vám to ale jako správnou odpověď napsalo něco jiného, tak bude problém někde u Dua.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.