1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have to forget it!"

"You have to forget it!"

Překlad:Musíš na to zapomenout!

December 4, 2015

8 komentářů


Vlcek1942

,,Musíš to zapomenout." je také správně?


kacenka9

My bychom potrebovali fotku-screenshot nebo tak neco. Jinak problem nemuzeme diagnostikovat z vety "mne to nevzalo"


mnauprsk

Odmítlo to uznat to "Musíš to zapomenout" zmíněné v předchozím komentáři


JiNeern

Na této větě jsem zjistil, že po pár minutách může být výslovnost Duolinga jiná. Poprvé jsem ani při několikerém opakování (a zaměření se na to) na konci v žádném případě neslyšel „it”, ale když mi to dalo tutéž větu znovu na konci lekce, už to tam bylo snadno rozeznatelné. (Aplikace, cvičení „napiš anglicky, co slyšíš”.)

Chci říct, že možná někdy argument „naše dítě to tam slyší” může postrádat smysl, protože dítě může poslouchat jinak vyslovenou větu.


milanosx

Osobně bych cítil rozdíl mezi: You have to forget it - Musíš to zapomenout a You have to forget for that - Musíš na to zapomenout. Potvrdí nebo vyvrátí to někdo?


ZdekaSchoo

you have to forget for that neexistuje, použít jde jen you have to forget it a a znamená to musíš na to zapomenout.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.