1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I know a girl whose father i…

"I know a girl whose father is a lawyer."

Μετάφραση:Εγώ ξέρω ένα κορίτσι του οποίου ο πατέρας είναι δικηγόρος.

December 5, 2015

10 σχόλια


DimMpizer23

Εγώ ξέρω ένα κορίτσι "της οποίας" ο πατέρας είναι δικηγόρος. Γιατί λέει του οποίου.;


D_..
Mod

Επειδή η λέξη 'κορίτσι' είναι ουδέτερο ουσιαστικό. Και 'της οποίας' βέβαια είναι λογικό στη συγκεκριμένη πρόταση...


SiDi647162

Γιατί όταν βάζω ο μπαμπάς και όχι ο πατερας μου το παιρνει λάθος;;


D_..
Mod

Επειδή το πατέρας είναι πιο επίσημο από το μπαμπάς (μπαμπάς = dad, ενώ πατέρας = father). Το Duolingo πολλές φορές δε θεωρεί ίδιες τις λέξεις για τις οποίες υπάρχει μία πιο ακριβής εναλλακτική μετάφραση, γιατί το ύφος της πρότασης μπορεί να αλλάξει σημαντικά ανάλογα με το ποια λέξη χρησιμοποιείται. Έτσι, σε μαθαίνει να κάνεις πιο ακριβείς μεταφράσεις.


BvNL

Αυτή η απάντηση είναι σωσμένη από τη εφαρμογή.


thomaspantioras

...της οποιας ο πατερας κτλ...


ParisRyanT
  • της οποίας... Νομίζω είναι το σωστό

Dimitrios83232

Μπαμπας και πατερας ειναι το ιδιο νοημα


DIMITRIOSGALLIS

πατέρας = father dad = μπαμπάς


ChouseinKa

"της οποιας" νομιζω ειναι το σωστο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.