"Iknowagirlwhosefatherisalawyer."

Μετάφραση:Εγώ ξέρω ένα κορίτσι του οποίου ο πατέρας είναι δικηγόρος.

πριν από 2 χρόνια

10 σχόλια


Vo3K4

Εγώ ξέρω ένα κορίτσι "της οποίας" ο πατέρας είναι δικηγόρος. Γιατί λέει του οποίου.;

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

Επειδή η λέξη 'κορίτσι' είναι ουδέτερο ουσιαστικό. Και 'της οποίας' βέβαια είναι λογικό στη συγκεκριμένη πρόταση...

πριν από 10 μήνες

SiDi647162

Γιατί όταν βάζω ο μπαμπάς και όχι ο πατερας μου το παιρνει λάθος;;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Επειδή το πατέρας είναι πιο επίσημο από το μπαμπάς (μπαμπάς = dad, ενώ πατέρας = father). Το Duolingo πολλές φορές δε θεωρεί ίδιες τις λέξεις για τις οποίες υπάρχει μία πιο ακριβής εναλλακτική μετάφραση, γιατί το ύφος της πρότασης μπορεί να αλλάξει σημαντικά ανάλογα με το ποια λέξη χρησιμοποιείται. Έτσι, σε μαθαίνει να κάνεις πιο ακριβείς μεταφράσεις.

πριν από 2 χρόνια

BvNL

Αυτή η απάντηση είναι σωσμένη από τη εφαρμογή.

πριν από 2 χρόνια

thomaspantioras

...της οποιας ο πατερας κτλ...

πριν από 2 χρόνια

ParisRyanT
  • της οποίας... Νομίζω είναι το σωστό
πριν από 2 χρόνια

Dimitrios83232

Μπαμπας και πατερας ειναι το ιδιο νοημα

πριν από 2 χρόνια

DIMITRIOSGALLIS

πατέρας = father dad = μπαμπάς

πριν από 1 χρόνο

ChouseinKa

"της οποιας" νομιζω ειναι το σωστο

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.