"I know a girl whose father is a lawyer."

Μετάφραση:Εγώ ξέρω ένα κορίτσι του οποίου ο πατέρας είναι δικηγόρος.

December 5, 2015

21 σχόλια
Αυτή η συζήτηση είναι κλειδωμένη.


DimMpizer23

Εγώ ξέρω ένα κορίτσι "της οποίας" ο πατέρας είναι δικηγόρος. Γιατί λέει του οποίου.;


D_..

Επειδή η λέξη 'κορίτσι' είναι ουδέτερο ουσιαστικό. Και 'της οποίας' βέβαια είναι λογικό στη συγκεκριμένη πρόταση...


ParisRyanT
  • της οποίας... Νομίζω είναι το σωστό

ChouseinKa

"της οποιας" νομιζω ειναι το σωστο


ArxidiMhtsotakh

Της οποίας **** ο πατέρας είναι δικηγόρος


SiDi647162

Γιατί όταν βάζω ο μπαμπάς και όχι ο πατερας μου το παιρνει λάθος;;


D_..

Επειδή το πατέρας είναι πιο επίσημο από το μπαμπάς (μπαμπάς = dad, ενώ πατέρας = father). Το Duolingo πολλές φορές δε θεωρεί ίδιες τις λέξεις για τις οποίες υπάρχει μία πιο ακριβής εναλλακτική μετάφραση, γιατί το ύφος της πρότασης μπορεί να αλλάξει σημαντικά ανάλογα με το ποια λέξη χρησιμοποιείται. Έτσι, σε μαθαίνει να κάνεις πιο ακριβείς μεταφράσεις.


BvNL

Αυτή η απάντηση είναι σωσμένη από τη εφαρμογή.


thomaspantioras

...της οποιας ο πατερας κτλ...


DimitrisPsil

Μπαμπας και πατερας ειναι το ιδιο νοημα


DIMITRIOSGALLIS

πατέρας = father dad = μπαμπάς


AthinaZiog

Lawyer or lower...please your comments


irinigab

Της οποίας... είναι το σωστό..


panagiotis888048

Ειναι λάθος η μετάφραση το σωστό είναι ο πατέρας τησ


panagiotis888048

Είναι λάθος η μετάφραση σωσυό είναι ο πατέρας της


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να βρείτε τη σωστή μετάφραση, να αποφύγετε τα λάθη και να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo.
https://forum.duolingo.com/comment/43087948
- --- Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

- *Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ.


panagiotis888048

Δεν μπορεί ένα κορίτσι του οποίου καποιο λάθος έχετε


EkzB3

Οταν είναι θηλυκό, στα Ελληνικά τουλάχιστον είναι "της οποιας" και οχι του οποιου, η τουλαχιστον δεν είναι λαθος. Πρέπει να μαθετε καλυτερα Ελληνικά για να διορθωνετε. Αρα και ετσι "της οποιας", η "του οποίου", δεν είναι λαθος.


EtbA6

Ο τόνος είναι σωστός,δεν υπάρχει τυπογραφικό λάθος


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Αν επιθυμείτε να συζητήσετε μια μετάφραση εδώ, πρέπει … να εισάγετε ένα στιγμιότυπο οθόνης(screenshot βλ. παρακάτω) είτε ένα ακριβές αντίγραφο επικόλλησης (copy-paste) που περιλαμβάνε και τη διόρθωση του Duolingo
Screenshot ή Print Screen | Οδηγίες για Υπολογιστή και Κινητό
https://techvalue.gr/screenshot-printscreen-ypologisth-android-23840

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.