"I am purple."

Překlad:Jsem fialový.

December 5, 2015

27 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


TerezaKlesov

špatně písmenko, je velká tragédie.


kacenka9

System je tak nastaven. Automaticky odpovedi vyhodnocuje, v tom pocitaci nesedi zlomyslny trpaslicek, ktery neuznava odpovedi kvuli jednomu pismenku. Obecne system preklep jednoho pismenka hlasi jako preklep, ale necini tak v pripade, ze tim preklepem vznikne jine, existujici slovo. Tedy treba "GOD' buh a 'GOOD" dobry.


bambuscz

jak může byt clověk fialový? :-)


kacenka9

Muze spadnout do barvy, coz o to. Nicmene vyraz 'i am purple' se da docela dobre pouzit treba u hry 'clovece nezlob se', v USA nejcasteji nazyvane 'Trouble'. Cesky reknete 'mam fialovy' a minite tim fialove panacky na hrani. V AJ je beznejsi rict 'i am purple'


nuchne

Systém neuznal "Já jsem fialová" - kde je chyba?


kacenka9

Nevim. Takova varianta je mezi uznavanymi. Na PC nebo na apce?


helua2

Jaký je rozdíl mezi Im a I'am? Děkuji.


JanLyko

"I am" se většinou píše zkráceně jako "I'm".

Mezi Im a I'am není rozdíl žádný, obojí je špatně.


DagmarSakt

Purpurový, nachový, brunátný, ale ne fialový, obzvlášť jde-li o osobu.


Tobias1212121

Koukni se na horní komentář


Tageli

Proč neuznalo já jsem fialový


kacenka9

to kdybychom tusili. Takova varianta tam, samozrejme, je. proc ma system vrtochy, netusime


MikolSodom

Omylem jsem napsal Purpme místo purple a neměl jsem chybu. Je to tak správně??


me22dec

Tak podle mne se tu překládalo do češtiny, takže napsat "purple" nebo "purpme"... Každopádně správně je pouze "purple", systém uznává drobné překlepy, většinou právě v případě, kdy onen "překlep" neexistuje a "purpme" fakt neexistuje. :)


Ivon3011

Ve škole jsme se učili že purple je vínová proč je to u vás v překladu fialová


Matylul

Ve škole jste se to v tom případě učili špatně. Najdi si na googlu purple, když bys nevěřil


Drakkennn

Znamená to že som fialový ja ako osoba alebo napríklad keď hrám hru a chcem povedať že si vyberam fialovu figurku ?


jarkas9

I am violet. Violet je fialový, purple je nachový. Nebo ne?


Filip141268

Proč tam není fialoví


ZdekaSchoo

to by bylo množné číslo


PetrNovk132772

Proc mi to neuznalo ....Já jsem fialový.....?


ZdekaSchoo

Protože jste to měl napsat anglicky. Já jsem fialový je uznávané.


Lexinka118

Já jsem fialová je prý špatně


ZdekaSchoo

to je uznávané

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.