"Strach z čeho?"

Překlad:The fear of what?

December 6, 2015

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


slavekp

Pozn. k A fear of what? Myslím, že strach může být neurčitý například při duševním onemocnění. Navíc otázka: Strach z čeho? - evokuje, že se neví zdroj strachu, tak ten strach nemusí být určitý. Ale, protože strach mám a cítím jej, tak pravděpodobně mám určitý strach.


alexander.pesak

a fear of what?


Lukas.Lokajicek

To be affraid of what? - je tu mnohem víc možností, chtělo by to zvýšit univerzálnost překladů


jgstcd

Slovesa a podstatna jmena jsou jine veci, i v anglictine.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.