"Dlaczego jesteś smutna?"

Tłumaczenie:Why are you sad?

2 lata temu

4 komentarze


KTomK
KTomK

Dlaczego nie moze byc "so sad"?

1 rok temu

buskes76

"Why do you sad?" nie zalicza i racja bo brak tu czasownika ! - "sad" występuje tylko i wyłącznie jako przymiotnik !!! więc ew. "Why do you grieve?" - "Dlaczego się smucisz (/ubolewasz /zamartwiasz) ?"

2 lata temu

gamerowiecpro02

Ponieważ dowiedziałem się, jak głupie jest społeczeństwo.

1 rok temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.