1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do we exist?"

"Do we exist?"

Překlad:Existujeme?

December 7, 2015

8 komentářů


racilop

Proč ne: Žijeme?


widle

To se dá říct přesněji "Do we live?", případně "Are we alive?"


jgstcd

Protoze to je "are we alive?". Budu nadale existovat, aspon na chvili, i potom co uz neziju.


MegaMichae

Proč ne: existuje to skutečně ?


widle

Protože v zadání není ani "to" ("we" znamená "my"), ani "skutečně".


Zrha2

Napisu existujeme a opravi mi to na existujeme, jako ze to mam spatne. Kde je chyba ?


Zrha2

Uz vim kde je chyba :-)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.
Začít