Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Do we exist?"

Překlad:Existujeme?

před 2 roky

7 komentářů


racilop

Proč ne: Žijeme?

před 2 roky

widle
widle

To se dá říct přesněji "Do we live?", případně "Are we alive?"

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze to je "are we alive?". Budu nadale existovat, aspon na chvili, i potom co uz neziju.

před 2 roky

MegaMichae

Proč ne: existuje to skutečně ?

před 1 rokem

widle
widle

Protože v zadání není ani "to" ("we" znamená "my"), ani "skutečně".

před 1 rokem

Zrha2
Zrha2

Napisu existujeme a opravi mi to na existujeme, jako ze to mam spatne. Kde je chyba ?

před 8 měsíci

Zrha2
Zrha2

Uz vim kde je chyba :-)

před 8 měsíci