1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog wears shoes."

"The dog wears shoes."

Překlad:Ten pes nosí boty.

December 7, 2015

13 komentářů


Mrkvicka21

Pes? :D Ta představa... Budu mít noční můry! :D

December 28, 2015

kacenka9

Varianta na Koucora v botach

December 28, 2015

ElikaNovot9

Napsala jsem psi mají na sobě boty... není to to samé ? (Samozřejmě kromě toho mn. Č.)

February 7, 2018

Karoliina765050

Mit na sobe boty se rekne 'to have shoes on', 'to wear' je nosit. Znamena to totez, ale jeden vyraz odpovida jednomu a druhy tomu druhemu.

April 11, 2018

FrantikaBl

What? Pes v botách:-X

October 25, 2017

Vladesvlog

Pes v botách

April 14, 2018

JaninkaHlo

Lze si tuto vetu predstavit i tak, ze pes ty boty nosi v tlame? Nebo to by se reklo jinak?

May 15, 2018

tacoberu

Všechny ukázky slovesa "to wear" se vztahují na oblečení nebo věci tomu hodně podobné (prsten). Zkusil bych sloveso "take".

July 14, 2018

lucienov2

Prosím, učte nás věty, které prakticky použijeme.Ne tyto tyto nesmysly. děkuji

November 3, 2017

lucienov2

prosím, učte nás věty, které prakticky využijeme Ne takové nesmysly

November 3, 2017

Zdenka624215

"The dog wears shoes." jsem přeložila Pes nosí boty a neuznalo mi to s tím, že musím napsat TEN pes nosí boty. Ve všech předchozích větách překlad nevyžadoval ukazovací zájméno. Tak nevím...

November 28, 2018

Karoliina765050

'The dog' skutecne vyzaduje preklad 'ten pes'. Muzete dat priklad, kde jsme v podobnem pripade nevyzadovali ukazovaci zajmeno 'ten'?

December 11, 2018

Zdenka624215

Mám na mysli překlad z EN do češtiny, jak píši výš. Je to častý jev, například "The boat..." přeloženo bere slovo "Loď..." bez ukazovacího zájména. Zatímco ve větě "Ten pes nosí boty" překlad bez ukazovacího zájména TEN nebere. Nebo: "The family did not like her" uznává řešení: Rodina ji neměla ráda. ...a mnoho dalších

December 12, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.